Last van onbetaalde facturen?

Dankzij de Unpaid-procedure kan je 100% juridisch innen zonder dat je bij een advocaat, rechtbank of incassobureau langs moet.

Je gemoedsrust start hier en nu!

Vul je ondernemingsnummer in en laat ons je onbetaalde factuur innen.

Onbetaalde facturen snel innen
+32 9 396 34 00

Via Unpaid wordt je factuur snel en volledig betaald

Geen abonnement
Ook voor kleine bedragen
Geen exclusiviteit
Onmiddellijk actie
Integraties met boekhoudpakketten

Nadat je een dossier hebt ingediend, sturen wij binnen de 5 werkdagen een gerechtsdeurwaarder naar je klant. Gedaan met afwachten dus, het is tijd voor echte actie!

Hoe het werkt

Onbetaalde facturen tussen bedrijven

Dossier indienen

Vul het formulier in. Dat duurt ongeveer 10 min. We begeleiden je stap voor stap.

Controle van het dossier

Tijdens het invullen kijken we na of je dossier voldoet aan de wettelijke voorwaarden.

Voorschot

Als laatste stap betaal je een voorschot. Geen paniek, dat geld krijg je terug nadat je dossier geregeld is.

Wat onze klanten zeggen

Klantentevredenheid van UnpaidOnbetaalde factuur Unpaid

Realisaties

+2579 bedrijven

vonden in Unpaid dé partner om onbetaalde facturen in te vorderen

€ 32 942 733

aan onbetaalde facturen konden we innen voor onze klanten

75% opgeloste dossiers

bewijzen de efficiëntie en betrouwbaarheid van Unpaid

Kenniscentrum

Lees onze tips & tricks

Openstaande vacature
Wil je aan de slag bij een dynamische scale-up met heel wat groeipotentieel? Is klantvriendelijkheid jouw tweede natuur en hou je ervan om dossiers van a tot z af te werken? Dan ben jij ongetwijfeld de Client Happiness medewerker die wij zoeken bij Unpaid!
Hoe wanbetalers herkennen en voorkomen
Elke onderneming krijgt vroeg of laat te maken met een wanbetaler. Wanneer klanten plotseling niet meer correct betalen, heeft dat gevolgen voor je cashflow. Om dat te vermijden, kun je wanbetalers beter tijdig herkennen. Hier zijn enkele signalen die je alert moeten maken:
Uitstel van betaling bij onbetaalde facturen
Het is niet ongebruikelijk dat klanten om uitstel van betaling vragen. Hoewel je wettelijk niet verplicht bent om hierop in te gaan, kan het gunstig zijn voor de klantenrelatie. Een flexibelere aanpak kan voorkomen dat je een klant verliest. Een kort overleg om samen een nieuwe betalingstermijn af te spreken kan vaak al voldoende zijn. In dit artikel vertellen we je meer over betalingsuitstel.
Integratiepartners

Wij werken samen met