Breex en Unpaid

Met Breex verwerk je snel en eenvoudig jouw facturatie en administratie

Dankzij de MyBreex software van Breex kunnen gebruikers heel eenvoudig en nauwkeurig hun inkomende en uitgaande facturen gaan digitaliseren. Zo krijgt de klant een goed overzicht van de financiële toestand van de onderneming. Vervolgens kan de klant ook heel snel en eenvoudig de administratie verwerken. Breex biedt hun klanten continue ondersteuning waar nodig. Op deze manier kunnen zij zich, zonder kopzorgen, focussen op de kern van hun job.

Vorder je onbetaalde facturen eenvoudig in via Unpaid vanuit jouw Breex account


Omdat Unpaid en Breex ondernemingen optimaal willen ondersteunen in hun groei was een integratie tussen beide platformen een logische stap.

Ben je een Breex klant en wil je onbetaalde facturen snel en efficiënt gaan invorderen?
Door de koppeling met Unpaid is het mogelijk om, zonder het Breex platform te verlaten, eenvoudig onbetaalde facturen te gaan invorderen.

Zo werkt het:

  1. Via de digitale deurwaarder binnen Breex verstuur je jouw onbetaalde facturen automatisch naar Unpaid. Je hoeft Breex dus niet te verlaten tijdens de procedure.

    breex deurwaarder 1

     
  2. Ons systeem controleert op jouw factuur voldoet aan de voorwaarden van de IOS procedure. Daarnaast gebeurt er een automatische solvabiliteitscheck. Er wordt een deurwaarder aangewezen en deze gaat aan de slag met jouw dossier.

    breex deurwaarder 2

    breex deurwaarder 3

     
  3. De deurwaar gaat binnen de vijf werkdagen, na het indienen van jouw dossier, de schuldenaar melden dat hij in de IOS procedure zit.
     
  4. Jouw klant heeft vanaf dat moment 38 dagen de tijd om jouw factuur te betalen.
     
  5. Unpaid is gedurende dit proces de coördinator van jouw dossier. Jij bent ook steeds op de hoogte.