1000 ondernemers vertrouwen op Unpaid om onbetaalde facturen te innen

Vandaag maken wij in onze home office een flesje bubbels open: we toosten op de 1.000ste Unpaid-klant! Nog geen 4 jaar na onze oprichting vertrouwen al duizend bedrijven op Unpaid om hun onbetaalde facturen te innen.

1000 klanten feest

 

Sinds 2016 groeide Unpaid uit van een boorling met veel potentieel tot een flinke kleuter. En onze aanpak van constante innovatie viel niet alleen onze klanten op. We wonnen de Most Innovative Lawyers-award van The Financial Times en de Credit Management Innovation-award van het IVKM.

Hoe leuk zulke prijzen ook zijn, positieve feedback van onze klanten doet ons nog veel meer plezier.

“Wij kunnen ons concentreren op ons werk, Unpaid doet de rest. Ze focussen heel erg op customer experience.”
Stéphanie Ouachan, Striktly Business Software

Dat we de kaap van 1.000 klanten ronden, is dan ook onze mooiste beloning. Het is duizend keer een teken van vertrouwen in onze oplossing. En het bewijst: ook voor facturen die al heel lang onbetaald blijven, ook voor kleine bedragen … telkens opnieuw slagen we erin het geld te innen waar onze klanten recht op hebben. Veel sneller en goedkoper dan met een gerechtelijke procedure, bovendien.

In een tijd waarin zekerheden smelten als sneeuw voor de zon, zijn we er trots op zo veel ondernemingen te ondersteunen.

1.000 maal dank aan iedereen die bijdraagt aan de ontwikkeling van Unpaid. Maar vooral: bedankt aan onze 1.000 – and counting – trouwe klanten!

Op naar de 2.000 …

> Waarom zou je jouw onbetaalde facturen aan Unpaid toevertrouwen?