5 jaar Unpaid, wat een verjaardag!

Op onze 1.300 klanten, op de 14 miljoen euro die we voor hen al binnenhaalden, op 5 jaar Unpaid: SCHOL! We blikken met veel trots terug op de voorbije jaren en beloven jullie: we blijven gaan voor nóg beter. Bedankt voor jullie vertrouwen!

5 jaar Unpaid, wat een verjaardag!

 

In december 2016 zag Unpaid het levenslicht, nadat de Belgische wetgever een paar maanden eerder de IOS-procedure in het leven riep. Terwijl onbetaalde facturen invorderen tot dan een traag, onvoorspelbaar en duur rechtbanktraject betekende, kan het sindsdien snel en gestroomlijnd. Unpaid goot dit in een handig online platform om facturen te innen, zonder kosten voor de schuldeiser.

Dat het een schot in de roos was, is het minste wat we kunnen zeggen. Na 5 jaar kijken we met veel trots terug op wat we hebben bereikt:

  • Meer dan 1.300 klanten gebruiken Unpaid regelmatig
  • We hebben voor hen meer dan 14 miljoen euro aan onbetaalde facturen geïnd
  • We behalen een klantentevredenheid van 85% en dat is iets waar we in onze business echt trots op mogen zijn.

In 2017 kregen we als eerste Belgische bedrijf ooit de Innovative Lawyers Award van de Financial Times. In 2019 reikte het IVKM de Credit Management Innovation Award aan ons uit.

Het was uiteraard niet altijd een “walk in the park”. Corona speelde ook ons parten. Maar we maakten van de nood een deugd: we ontwikkelden verder aan het Unpaid-platform en maakten het gebruiksvriendelijker dan ooit.

We kijken alvast uit naar de jaren die voor ons liggen, waarin we het nog beter willen doen.

Met een permanente focus op klantentevredenheid, een onvermoeibare inzet om méér ondernemingen te helpen en een uitbreiding van ons productgamma blijven we keihard werken aan een wereld zonder onbetaalde facturen. Samen met jou!