Ontdek onze vernieuwde klantenomgeving
Bij Unpaid blijven we steeds verder werken aan het verbeteren van de klantenervaring. Zo werd recent de mogelijkheid toegevoegd om een eigen referentienummer toe te wijzen aan een dossier. Onlangs hebben we een nieuwe stap gezet in het verbeteren van de klantenomgeving. Vanaf nu kan je hier heel wat bijkomende informatie terugvinden met betrekking tot je dossiers.

Wat hebben we toegevoegd?
Algemene gegevens van het dossier (1)
In elk dossierdetail kun je nu zien welke deurwaarder aan het dossier werd toegewezen. Als je een eigen referentienummer hebt gekozen, wordt dit hier ook opgenomen. Daaronder vind je nogmaals het dossiernummer terug.

Geschiedenis van het dossier (2)
Binnen elk dossier krijg je nu een mooi overzicht van de verschillende stappen die werden gezet en in welke status het dossier zich momenteel bevindt.

Overzicht van de facturen en creditnota's m.b.t. het dossier (3)
Voor elk dossier kun je nu steeds de Unpaid facturen en/of creditnota's zelf raadplegen binnen de detailomgeving.

Hieronder vind je nog een overzicht terug van de nieuwe aanpassingen aan de Unpaid-klantenomgeving:

Heb je nog suggesties voor Unpaid? Laat het ons hier weten!